BACK TO SCHOOL

Idag började ju skolan igen. På fotbollsträningen var vi bara 7st, så det blev inte någon speciellt jobbig träning. På idrotten dansade vi. Jag och Jakob borde få MVG i dans tycker jag! Kingar! Sen hade vi bara slappa/sega lektioner till slutet av dagen.

 

Efter idrotten så slutade helt plötsligt min 8knapp och min #knapp på mobilen fungera. Lite senare på dagen slutade även min * och min 5 fungera. Det lär väl inte vara de sista som slutar fungera känns det som. Så om någon har en gammal mobil liggandes hemma, kan ni vara snälla att kanske låna ut den till mig under tiden min är på lagning?


När jag ska skriva med de siffrorna/bokstäverna som inte fungerar, får jag kopiera och klistra in den jag behöver. Segt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0