ASPÖ

I Aspö har vi tillbringat dagen. Det var en aktivitsdag med 10 stationer, och på varje station kunde man vinna bokstäver efter hur bra man klarade stationen. När alla stationer var gjorda skulle man sätta ihop ett så långt ord som möjligt av de bokstäver man hade, som finns i svenska akademins ordlista. Min klass kom tvåa med ordet "dopingtestas". Jag tyckte det var ganska bra ändå? Skön klass har jag, haha (iallafall vissa)! ♥

Jakob kastar däck.


Natta testade med, men hon var ju inte så bra, haha!


Snöret skulle gå igenom allas byxor och tröjor. Det gick ju bra enda till Albin fick för sig att göra knut på allt ihop, haha!



Fylla på hink med vatten med platsmuggar var en annan station.


Matilda och Natta paddlade på bra. Ni skulle varit med när Jakob och Christopher skulle paddla, haha! Jakob satte sig åt fel håll, så de paddlade åt var sitt håll. Fatta vad vi garvade åt det! Haha!



Rullstolsbana!


Sammarbete för att få i genom Olivia utan att hon skulle nudda repen. Vi var grymma på den här stationen (a.


Kommentarer
Postat av: linda

supernajs ida, hihi! hoppas inte att du ångrar att du bytte till denna fina klassen? ;) jag lånar ngra bilder sen om det är okej? (: <3

2010-09-01 @ 16:47:23
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0