101019

Ännu en skoldag förbi. Dagen började med en fotbollsträning som jag inte har mycket att säga om. Första lektionen sen var idrott där vi hade boxercise. Jobbigt faktiskt! Något hände med mina händer med, så de har darrat hela dagen. Kunde knappt skriva i skolan eftersom de darrade så mycket, och det gör dem fortfarande. Lustigt. Efter maten hade vi en seg mattelektion, och sen en halvtimmas mentortid. Sist hade vi engelska där vi bara satt vid youtube och kollade på någon film om Barack Obama och svarade på frågor.

Linda och jag blev trötta en rast, så vi la oss och vilade på "sköna" bänkar. Kung är lilla Lindus.

Jag har iallafall fått i mig lite toast nu. Så ska plugga lite och sen kanske va med Bella. Nice! ♥


Kommentarer
Postat av: linda

fan vad mitt nagellack skärde sig med tröjan, fyfan! :0 hahah men kungar är vi allt :D <3

2010-10-19 @ 17:31:30
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0