101012

Hello!

Idag på fotbollsträningen var vi inomhus! Det gjorde min dag eftersom det var minusgrader ute, så det hade blivit liite kallt att träna ute. På idrotten efteråt hade vi någon konditionshinderbana, helt okej. När vi hade matte fick vi tillbaka våra matteprov. Jag fick VG (a. Det var ungefär det jag tänkt mig. Men till skillnad från en viss annan herr... så skriker jag inte ut mitt betyg i hela klassrummet och skryter om det, jag bryr mig faktiskt inte om vad alla andra har. Hur som helst så har dagen varit helt okej. Vi hade även en onödig mentortid och en engelskalektion där vi inte gjorde någonting typ.

Min mobil började att gå sönder idag med, eller något sånt. Först slutaden *knappen att fungera, men efter några tryck på den funkade den igen, men inte nu längre. Sen när jag lyssnade på musik och skulle lyssna på en låt igen, så funkade inte ←knappen. Sen på sista lektionen slutade Walkmanknappen också att fungera. Inte för att de är de nödvändigaste knapparna, men det kanske smittar av sig på de andra? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0