100503

Grattis till pappa och farfar som fyller år idag :)! ♥

Dålig uppdatering i helgen, men jag har faktiskt haft fullt upp. Var ju hos Johannes i helgen. I lördags kom jag ju ganska sent, så vi hade lite filmmys. Började kolla på Saw 6, men jag klarar verkligen inte av de filmerna, så efter ca 10 minuter bytte vi till The Hills Have Eyes 2. Igår så vaknade vi vid halv 9, men låg kvar i sängen till halv 1! Haha, vi var lite ovanligt lata (a). Sen låg vi i solen och stekte och spelade fotboll på trädgården ända till Johannes hade match. Efter den matchen åkte jag hem igen. Tack för en mysig helg älskling! ♥

Stek i solen.




Haha, min fina pojk ♥



Det var längesen jag var så trött som jag har varit idag i skolan, så skoldagen var riktigt seg! Nu blir det massor av plugg!

Kommentarer
Postat av: ZlatanPåHannesGräsmatta!

jag ägde sönder fotbollen! båda hemma och på matchen;)<3 tack för denna helgen ja

:D <3

2010-05-03 @ 16:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0