SLAPPDAG, IGEN

Dagen idag har gått väldigt långsamt. Anna och jag var ute med hunden i en timma och en kvart ungefär och kom hem vid halv två. Då käkade vi lite makaroner och köttbullar och sen har vi slappat framför varsin dator hea dagen, haha! Snacka om illa av oss. Men det tar iallafall jag igen vid sex ikväll på fotbollsträningen i Norrgårdshallen, då vi ska få träna i våra par till KM. Bara man får vara med och spela, men jag tror att jag får det iallafall. Direkt efter träningen sticker man för att kolla på hockey i Borohallen. Om någon vill sällskapa med mig får du gärna höra av dig (A). 

Förlåt mig för att det blir lite tråkiga inlägg nu utan bilder och så. Jag ska bättra mig, jag lovar! See you later! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0