HOCKEY

Nu har jag käkat min födelsedagskvällsmat som blev kräftor, MUMS! Innan den var jag, Bella, Julia på Boromatchen. Efter fulltid stod det 3-3, så det blev tio minuters förlängning, men inga mål blev det. Så det blev till sist straffar. Det måste nog blivit ca 12 straffar eller något! Fy vad dåligt det var, alla straffar sköts mitt på målvakterna! Till sist vann det andra laget ändå, som jag tyvärr inte minns namnet på :S.

Nu sitter jag snackar med Johannes i telefon, så vi hörs imorgon :). ♥


Födelsedagsoutfit:
Jeans, Kofta, Armband & Örhängen - Gina Tricot
Linne - Vero Moda
Klocka - Ur & Penn


Kommentarer
Postat av: ...

fan vilken diss....

2010-02-20 @ 18:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0