BILDER FRÅN TURKIET

Här kommer bilderna från Turkiet.


Utsikt från planet.


Utsikten från hotellrummet.


Rut älskade poolen.


Axel gillade vattenrutschkanorna som fanns på hotellområdet.


Gustav också.


Vid maten hade de skurit vattenmeloner så här fint.


Gustav och Moa vid maten.


Gustav, Axel och Moa badar i vågorna.


Anna och jag på kamelen.


Moa och Axel.


Ulrika och Gustav.


Rut och Maria.


Älskade sis.


En härlig bild på Rutan.


Hela släkten.


Teo, Amanda och Anna.


Anna röker vattenpipa. Har tyvärr ingen bild när jag gör det eftersom jag hade kameran hela veckan typ.


Familjen med Taurusbergen i bakgrunden.


Anna skulle lyfta hammaren hos smeden, hon lyckades inte som ni ser, haha!


Vi var även i en moské. Tror jag glömde skriva det. Så här snygga var vi. Haha!


Utsikten.


Mamma och Anna på resturang.


Rut och jag.


Anna och jag steker.


Ibland fick vi underhålla oss med kortspel.


Ingången till hotellet.


Anna och jag dampade lite på stranden.


Yea!


I love you, Anna.


The beach.


Ibland var man tvungen att svalska av sig.


Anna och jag i luften. Super härligt!


Rut och Gustav åt nog mest glass av oss alla. Iallafall Rut.


Resultatet efter nagelförlängningen.


Haha! Jag älskar den här bilden! De hade sånna här skyltar ute på stan.


Lasse och pappa somnade lika dant i väntan på bussen.

Nu blir det inga fler bilder. Nu har ni en massa att se. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

är amanda och du släkt?

är det lösnagalar eller hur gjorde du?

2009-09-14 @ 13:24:27
Postat av: josefin

underbara bilder vännen! :)

2009-09-14 @ 19:01:53
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0