Äntligen helg !

Dagen idag har varit väldigt skön . Den började med handledartid då vi typ pratade hela tiden , jag räknade lite matte , men inte så mycket . På SO:n gick det jättebra för mig med skrivandet idag . Ganska skönt faktiskt ! Jag har bett Magnus att läsa i genom det jag har skrivit hittils och han verkar tycka det är bra , som tur är . På idrotten drog jag ut i skogen och körde orientering . Jag blev lite vilsen ibland faktiskt även om det är skogen jag är van vid att vistas i . Jag får skylla på att skogen ser så anorlunda ut när det inte är snö ;) . Till slut tog jag alla kontroller och kom tillbaka till skolan utan skador . Sista lektionen hade vi som vanligt hemkunskap . Idag var det den sista riktiga hemkunskapslektionen . Det känns verkligen att lovet är på G nu och jag älskar det ! Jag och Frida lagade indisk kyckling med bandpasta som alla andra . Enligt mig blev det lite smaklöst , men det gick väl att äta . Mätt blev jag iallafall . Haha !

När jag kom hem från skolan kände jag bara : ÄNTLIGEN HELG ! Ska bli så himla skönt att vara ledig ett par dagar och bara luta mig tillbaka . Jag behöver det här nu . Vet inte riktigt vad det har varit med mig den här veckan . Har varit så himla trött och tjurig nästan hela tiden . Speciellt mot en person helt utan anledning . Förlåt mig ! Jag menar inget illa . Har bara varit sån den här veckan . Skulle behöva komma ifrån allt ihop ett tag nu . Önskar att vi skulle åka utomlands nu istället för i höst !

snyggingen (A)

Först sprang jag upp på mitt rum och bytte till myskläder . Var verkligen skönt att ta på sig det ! Där efter gick jag in till Anna och höll henne lite sällskap när hon gjorde sig i ordning för utgång ikväll . Hon blev skitsnygg sen ! Killarna kommer dregla efter dig , Robin har tur ! Haha ! Issa var lite kissig så jag fick ta på henne kopplet och gå en liten runda . Jag gick ner till kiosken och affären . Det blev en tidning och lite godis .

Nu sitter jag här och lyssnar på Rix FM . Har ingenting att göra , men för en gångs skull känns det nästan skönt att inte göra något .
 Ikväll ska jag bara slappa och luta mig tillbaka . Vid åtta sen blir det ju Talang och äta pappas nya maträtt . Ska bli skönt med en sån kväll .
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0