090512

God morgon !
Jag har mitt humör på topp idag med , lite trött bara . Idag får vi en kortare dag i skolan än vanligt eftersom Camilla är i Spanien så blir våran svenska inställd . Så vi slutar 13.50 idag . Skönt ! Vi har även tyskaprov . Vet inte om jag kan det riktigt , men jag tror det . Har inte orkat plugga .
Efter skolan idag är det även speedway . Ska sälja kaffe , kakor , kexchoklad och chips . Hoppas vi säljer mycket !

Har sovit på golvet i natt eftersom min säng brakade ihop i gårkväll när jag satte mig i den . Hur kan jag alltid lyckas med allt ? Men det gick bra att sova på golvet med faktiskt , Haha !


Nej , dags att gå ner och käka . Ha en bra dag , puss ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag sover alltid på golvet... har slängt ut min sängstomme, den var bara ivägen haha.

2009-05-18 @ 07:09:16
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0