seg !

vid halv tolv idag började anna och jag simma . vi simmade i typ 20 minuter som uppvärmning . fy vad simma är jobbigt ! men det gick ganska snabbt för vi pratade medans vi simmade med . efter det gick vi till gymmet och gymmade i 40 minuter eller något sånt . då var jag så jäkla mör i armarna att det inte va sant ! vi gick och sprang nerjogg på löpbanden efter gymmet i typ tio minuter . sen stretchade (stavning ?) vi och duschade . en jobbig men trevlig förmiddag .

när vi kom hem åt vi och fan vad seg jag blev då ! anna och jag skulle ju ta kort men det blev inte så sen eftersom jag somnade efter maten och när jag vaknade vid kvart över fem eller något hade hon stuckit till gabbi . illa ida !

nu när jag vaknade har jag såå jäkla tråkigt asså ! någon som vill hitta på något ?? smsa eller ring mig nuu ! haha .

ikväll blir det ju melodifestivalen och mys med familjen annars . vi ska ju äta riktigt mumisg mat med ! revbensspjäll , MUMS !

men hör av er (A) . puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0