090313

Hejsan bloggen !

Idag är det fredag den trettonde och det är den saknade flickan Josefin Flinks födelsedag ! Grattis gumman !

Skolan började med handledartid . Då hade vi ett engelskaprov som vi hade missat att göra . Jag skrev sen på min deckare men jag kommer ingen stans nu ! Det måste vara klart på måndag med . På so:n hände det inte så mycket mer än att vi gick i genom provet till på tisdag . På rasten efter so:n hjälpte jag Elin hur man lägger upp bilder på sin blogg . Det är inte så svårt , eller hur ? Vid elva hade vi idrott och det var boxersize . Jag var med Jesper . Förlåt för alla gånger jag råkade sparka dig ! Haha , men du slog mig faktiskt i magen ! Idrotten var kul och i omklädningsrummet fick jag ett paket av Stina för att jag har fyllt år . Tack Stina ! Tre par fina öronhängen fick jag av henne . Sista lektionen hade vi hemkunskap och vi hade prov . Även fast jag inte hade pluggat något så kunde jag svara på alla frågor utan en . Det tycker jag faktiskt var bra (A) . Vi fick sluta en halvtimme tidigare med , asgött !

Vid halv fem är det fotbollsträning och sen ikväll blir det väl bara slapp .

Ha det bra alla ! Kram <3


Kommentarer
Postat av: Elin

jaajaa.. det var lätt okey (Y) haha!

har saknat dig i helgen tjejen, ska

blir skönt och träffa dig imorgon<33

2009-03-15 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0