090227

hej hopp !

idag är det ingen vanlig dag för det är älsklingsbellas födelsedag ! GRATTIS BBY ! <3
dagen började med praktiskt prov i kemi . det gick faktiskt riktigt bra ! ska bara skriva färdigt labbrapporterna med . på idrotten hade vi volleyboll . askul ! jävligt mycket skratt blev det iallafall ! har faktiskt inte så mycket mer att säga om skolan .
när jag kom hem var det dags för fotbollsträning typ direkt . tjatade på bella att få med henne till withala ikväll men hon fick inte gå ! så jävla tråkigt ! men jag får väl ha kul med linda och dom istället . men det var tråkigt att inte bella kom med ! så nu gör jag mig i ordning till withala . hinner inte skriva mer nu .

puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0