090223

jaha , idag var det ju skola igen efter en trevlig helg . det hände väl inget speciellt i skolan idag . bara att jag hade mitt föredrag idag om anorexia . jag kunde allt skitbra hemma , men när jag kom till skolan blev jag så nervös så jag sabbade allt ! jag pratade för snabbt , jag tappade bort mig vart jag var och stammade . fan vad arg jag blev ! så det gjorde mig på ganska dåligt humör , men man har ju vänner som lyser upp dagen för en som tur är ! på so:n var det några kanadensare så vi fick prata engelska hela lektionen , vad det nu var bra för ?
nu sitter jag här och äter och ska börja plugga , ska kolla på förra veckans 90210 med . sen ikväll blir det träning . så det kommer säkert mer om det sen !

puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte ewa trolle och elin arwsäter kompisar?

2009-02-23 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0