090218

hejsan !

förlåt mig för dålig uppdatering idag men det har varit fullt upp idag .
på inriktningen idag i skolan ägde ju våran pizza , NOT ! förlåt men fy vad mycket ost vi hade på ! det var äckligt som fan xD . när jag kom hem från skolan vad det nästan dags att åka upp igen . hade träning vid fem . självklart så tar jag på mig inomhuskläder när vi ska ut och springa så jag måste hem igen och byta om snabbt , och det är jag inte bra på :P . efter träningen var det till att duscha och byta om snabbt eftersom vi hade föräldrarmöte med tyskan om våran tyskaresa . jag , stina och elin stack ifrån den och gick på hockey . elin , jag måste bara säga detta , jag är kär i din lillebror :O ! fy fasen vad söt ! tyvärr har jag ingen bild ;) :( . nu har jag nästan precis kommit hem från hockeyn och ska strax lägga mig . var bara tvungen att uppdatera bloggen först .

sen måste jag tillägga med att det bara är två timmar kvar till jag är 15 :D !

god natt folket . puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0