091231

God morgon alla solstrålar!

Idag är det nyårsafton. Så jag hoppas att ni får en roligare kväll än det verkar som att jag kommer få. Men det blir väl vad man gör det till så kanske får jag en rolig kväll att minnas. Det märker vi.

Idag ska jag iallafall städa mitt rum och fixa lite inför ikväll, vad jag nu behöver fixa egentlgen? Mamma har lagat maten redan, men nu har ju hälften av dem som skulle komma hoppat av, så jag har ju hur mycket mat som helst nu. Så om någon vill får den/dem gärna komma.

Fick en fråga från anonym som jag bara tänkte svara på lite snabbt med: vad köpte du till dem? vad heter de?
Svar: Till Ellen köpte jag ett presentkort och en ring. Till Julia blev det ett presentkort. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0