Dagen .

Vid ett idag gick Anna , jag och Jesper upp och åt hos mormor och morfar . Det blev taco . Mycket mumsigt om jag får säga det själv . Klockan var kanske halv två , två när vi gick hem . När vi kom hem fick jag ett sms från Tom . Han frågade om jag ville va med och spela fotboll med han och några andra . Det tackade jag ju ja till . Så vid halv tre gick jag och Jesper upp till fotbollsplanen vid skolan . Där var även Tom , Anton , Felix , Jasin , Öller , Erik och Henke kom lite senare . Trevligt att träffa alla dem igen ! Vi gick hem ungefär vid halv fem .

Jesper åkte precis hem och nu ska jag snart byta om inför sista grusträningen . Imorgon börjar vi på gräs , JIHO ! Längtar .

Här kommer lite bilder på mina sandaler jag löpte igår .






Vad tycker ni ?


Hörs ikväll . Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0