MYSKVÄLL PÅ G

Jag är hemma igen efter en lång skoldag och ett zumbapass. Idag fick vi äntligen tillbaka vårt geografiprov som jag har tjatat om! Tyvärr gick det inte som jag ville. Jag tror jag har tappat min lärningsförmåga sen jag började gymnasiet. Jag har dåligt på typ alla prov och jag lär mig skitsakta! I högstadiet hade jag bara VG eller MVG, och jag behövde knappt plugga något! Vad är det här?! Jag har väl kommit i någon 17års kris eller något förhoppningsvis.

Min och Matildas underhålling på tyskalektionerna, sänka skepp! Jag lovar, jag äger på det ;).

 

Nu ska jag packa kassen, för jag ska åka till min underbara Malin och leka med henne och Bella ikväll! Det var evigheter sen senast, så det ska bli mys! Vi ska ha paketutdelning eftersom alla fyllt år nu med. Sen imorgon åker jag till Kalmar för att spela Svenska cupen mot just Kalmar. Så imorgon blir det nog inte uppdatering förän på kvällen. Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0