12 VARV

Som ni ser på överskriften så sprang vi 12 varv runt vårt "kära" mathus. När det var slut trodde jag allvarligt att jag skulle spy, och det var inte långt där ifrån! Tur att jag lyckades hålla det inne (a. Jag får väl vara stolt över att jag höll 2sek skillnad på 11 varv, på det sista springer man alltid ut allt man har för att få det överstökat. Efteråt var det styrka som vanligt i gympahallen.

 

Just nu står Johannes i duschen, men när han är klar blir det väl att krypa ner och förhoppningsvis sova gott jämte honom! Jag har så himla svårt att sova på nätterna nu för tiden, men när han ligger jämte brukar det underlätta (a. ♥

Otroligt fin pojke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0