110307

God morgon! Jag ska börja med att skriva förlåt för dålid uppdatering, men varken i lördags eftermiddag eller igår förmiddag funkade internet och igårkväll när jag hade skrivit ett långt inlägg råkade jag klicka bort allt innan jag han lägga upp det! Då orkade jag inte skriva om det. Så här kommer en kort sammanfattning av allt ↓.

 

I lördags var jag med Bella. Vi skulle ha myskväll så vi gick ner till kiosken. På väg hem blev vi stannade av polisen som frågade oss om vi sett en gammal man med en plastpåse, som gick runt och skrek mm (han var missbrukare), men det hade vi inte. Precis när polisen rullade upp rutan och körde vidare svängde denna mannen ut några vägar framför oss. Bella och jag blev livrädda och gick snabbt som in i hem! På kvällen sen låg vi i soffan och kollade på Melodifestivalen till Bella skulle hem. På natten kom Johannes till mig och sov här.

Bild på min Bellus och mig från Tivoli Cup.

 

Igår hade vi match mot Rödsle i Korsberga. Första halvlek går inte beskriva med ett annat ord än katastrof. I alla fall första 15min då vi låg under med 4-1. Andra halvlek gjorde vi bättre och de hade knappt något spel alls. Matchen slutade med förlust 5-3. Denna veckan kommer vi få träna hörnor på våra träningar i alla fall. Rödsle gjorde tre av sina mål på hörnor, av fyra möjliga hörnor då den sista inte ens kom in på plan! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0