100311

Hej!

Temadag idag i skolan. Vårt tema är typ hur man är som medmänniska och lite hälsa eller vad det var. A-laget har tillsammans, b-laget tillsammans och så vidare. Iallafall så började vi med speeddating. Vi tjejer i 9B fick börja data killarna i 7B. Man fick sig en hel del skratt, haha! Efter rasten fick vi data killarna i 8B. Det var ju trevligt. Sen fick vi gå på tipspromenad, och det är ju tur att man har internet i mobilen så att man kan googla svaren (a. Oj, jag skrev inte det där.. Sist hade vi 9-kamp i idrottshallen. I mitt lag var det jag, Pierre, Joel, Frida och Elinor. Vi är bäst! Okej, kanske inte, men vi var faktiskt helt okej (Y).

Nu sitter jag här och har precis käkat. Laddar inför mathuset! Vi gillar det inte! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0