100302

Hej!

Ojoj vilket rörigt inlägg det blev igår, men som sagt var det mobilbloggning som gällde.

Idag var det faktiskt en ganska rolig dag. På tyskan berättade Monica om skolsystemet i Tyskland. Inte för att jag kommer hålla detta, men jag borde aldrig mer klaga på vår skola! Vi har det ganska mycket bättre enligt mitt tycke. Idrotten var med rolig (Y). Vi körde olika stationer med en styrkeövning på varje. Inte för att det gick så bra kanske, men kul var det! Sista lektionen nu hade vi hemkunskap, och prov! Jag hade inte läst ett enda ord på det provet, men det gick faktiskt bra! ♥


Jeans - Vila
Tröja - Gina Tricot
Halsband - Present
Ringar - Gina Tricot, Glitter
Armband - Present, Gina Tricot, Glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0