BARA JAG SOM LYCKAS...

När jag skrev mitt första inlägg för idag, så låg jag på altanen och bloggade. Jag la ju in bilderna på Issa från mitt minneskort till mobilen, och när jag tog ut det ur mobilen tänkte jag "tappa det inte i genom altangolvet nu bara". Det gick ju bra (Y), enda till jag skulle sätta i det i mobilen igen, för då självklart tappar jag ju det i genom en liten springa i golvet! Hur lyckas jag? Nu ligger det där under altanen och jag vågar inte krypa ner där eftersom jag hatar småkryp! Jag måste få fram det, så jag ska vänta till pappa kommer hem!

Jag har även precis varit i kiosken nu eftersom jag lovade Anna att köpa en stor påse godis till henne så att hon antingen kan tröstäta eller firaära, och vi hoppas ju på det sista! Vad det är får ni förhoppningsvis reda på senare (a. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0