100604

Sista fredagen någonsin på Landsbro skola idag! Fatta att vi snart slutar 9B. Iallafall så hade vi svenska "prov", där jag, Jasin och Henke var i samma grupp och vi lyckades få alla rätt (Y). Känns som att mitt MVG i svenska håller i sig nu (a. På engelskan spelade vi teater och man fick sig ganska många skratt. Det bästa var ju på biologin, haha! Edith visste inte vad vi skulle göra, så vi fick sola hela lektionen och skulle tänka på fotosyntesten. De flesta solade, men jag undrar hur många som funderade på biologi? Eddie, Timmy och David hade ju kul och smög på taken och kastade ner vattenballonger på de som stog under, som tur är blev jag aldrig träffad eftersom vi upptäckte dem (Y). ♥


Stek och utelivet på skolan (Y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0