OM MIG

Har man tråkigt får man ju hitta på något, så här har ni att läsa om ni också är uttråkade som jag ;).

OM MIG
Namn - Ida
Född - 19 februari
Hemstad - Landsbro
Ögonfärg - Brun
Hårfärg - Mörkbrun
Längd - 163 senast jag mätte mig, vilket var ett tag sen.
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt
Värsta ovanor - Har för många
Skostorlek - 37 (ibland 38)
Är dina föräldrar skilda - Nej
Skor i dag - Gladiatorsandaler
Rädslor - Mörker, clowner och småkryp
Mål för året - Ingen aning?
Det första du tänker på när du vaknar - Det beror väl på. 
När går du & lägger dig - Beror på dag, men just nu runt elva-tolv kanske.
Mest saknade - Alla vänner som jag inte träffat på länge!

ANTAL
antal personer du kysst - Inget jag räknar?
antal syskon - 1
antal piercings - 1
antal tatueringar - 0

FAVORIT
mat - Taco (Y)
sport - Fotboll
djur - Har inget speciellt.
glass - Vaniljglass med chokladöverdrag kanske, haha!
godis - Salt och surt (Y.
låt - Lifehouse alla låtar (Y). 
nummer - 7
helgdag - Lördag
årstid - Sommar
radiostation - Rix FM


HAR DU NÅNSIN
rymt hemifrån - Ja
skolkat - Ja
sovit utomhus - Ja
gråtit i skolan - Ja
spytt i skolan - Nej
velat bli modell - Ja
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - Oja! 
sett en död människa - Nej
använt droger - Nej
ätit sushi - Nej, men vill testa (a
retats - Självklart, min speciallitet ;)


THIS OR THAT
cider eller öl - Cider
pepsi/cola - Cola
mc donalds/burger king - Donken
kärlek eller sex - Kärlek
choklad/vanilj - Vanlij
jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
kött/veg - Kött
tv/film - Hmm, kan inte bestämma mig (a
gitarr/trummor - Gitarr
adidas/nike - Spelar ingen större roll
kinesiskt/mexikanskt - Kinesiskt
kakor/paj - Kakor
mtv/vh1 - MTV

KAN DU
gå ner i splitt? - Nej, kommer nog aldrig kunna det x)
skriva med båda händerna - Ja, men fint blir det inte 
vissla - Ja
blåsa en bubbla - Ja
ha dina ögon i kors - Jag vet inte, jag försöker lära mig, lyckas väl ibland (a
nudda näsan med tungan - Nej, helt omöjligt ju


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade - Mamma tror jag
du pratade med - Mamma
du msnade med - Johannes
du kramade - Johannes (a 
du skällde på - Issa om hon räknas som person (a

SENAST DU
skrattade - Igår
grät - Några veckor sen
filmen du såg - Nyckeln till frihet
tuggade tuggummi - Tuggar för fullt just nu
drog ett skämt - Kommer inte ihåg :P


VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster - Träd och hus
lyssnar du på musik nu - Nej
vad har du på dig - Shorts och två linnen
vad är det på din musmatta - Jag har ingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0