100130

Hello!

Vid halv sex kom vi iväg igår. Det blev en ganska lång resa eftersom vi inte hittade till Katarinas lägenhet som ligger mitt i Malmö centrum. Hon hade Klas nyckel, så vi skulle hämta den hos henne. Eller, Anna och jag sa vart vi skulle åka, men mamma och pappa lyssnade inte på oss utan körde på. Sen till slut ringde vi Katarina och då förklarade hon vägen exakt som Anna och jag gjorde. Jag lovar, jag har bättre lokalsinne i Malmö centrum än jag har i Vetlanda, haha! Vi kom iallafall fram till slut. Vid tio ungefär kom vi fram till Klas lägenhet här i Bunkeflostrand.

Nu är pappa och skjutsar Anna till sin fotografering, och när han kommer tillbaka åker han, jag och mamma in till Malmö och ska shoppa. De varnar på nyheterna för kraftigt snöväder här i Skåne, men vi får väl hoppas att de har fel?

Tröja - Gina Tricot
Tights - H&M
Glömde alla mina smycken hemma, så outfiten är sjukt tråkig, men det får gå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för fotografering?:)

kan inte du visa bild på din familj?:)

är klas din bror?

2010-02-03 @ 15:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0