100115

Hello!

Skoldagen idag har faktiskt varit riktigt rolig! Det började med svneska, okej, den sattvi typ bara och skrev på och lite. På engelskan var vi i grupper. Jag, Julia och Patrik skrattade typ hela tiden, haha! Vi hade riktigt kul måste jag säga! Iallafall med Virginia och Idaho, haha! Därefter hade vi fysik, och den var riktigt intressant idag. Jag tror stenhårt på att det finns liv på andra planeter, och det var ju det vi pratade om idag. Bara för att vi behöver syre och vatten för att leva tror inte jag att man behöver det på andra ställen, alltså de andra "varelserna". Det är vad jag tror. Sen nu sista lektionen hade vi inriktning. Då var vi och åkte pulka. Mycket skratt blev det! Ibland måste man säga att vi på vår skola har fan bäst humor! Jag och Julia åkte snowracer i skogen. Det ledde ju till att vi flög av och slog oss till slut, haha! Men det var lika kul ändå. Här ska jag bjuda på några bilder som är tagna med mobilen, därför är det inte den bästa kvaliteten på bilderna.


The guys.


Alla skulle åka på samma plast, och man kan ju tänka sig hur det gick.


Hägne och Jesper flyger på guppet.

Nu ska jag nog plugga lite engelska tills på måndag. See you!♥


Kommentarer
Postat av: felix :)

fan vad kallt det var xD

2010-01-15 @ 14:49:22
URL: http://filleboooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0