100113

Hej!

Skolan idag började med en ganska lugn och start. Först fysik då vi bara snackade om stjärnor och sen religion. Vi fick tillbaka vårt historiaprov vi gjorde innan lovet, och jag fick MVG! Woho! Sen var det dags för vår två timmars rast. Vi skulle ju flytta vår idrott dit, men det gick inte nu för 9C ville inte dela gymnastikhallen nu! Så nu har vi tre timmars rast på onsdagar och måste sluta vid tio över tre! Vadå segt? Om vi ska flytta på idrotten så blir det efter påsklovet?! Palla det lixom! Jag spelade iallafall "fotboll" med Öller typ hela långrasten i korridoren. Sjukt kul var det! Haha! Sen blev det faktiskt att saker och ting reddes ut med några i klassen, jäkligt skönt det! Men på några håll vet jag fortfarande inte hur det ligger till? Det märker vi väl. På idrotten dansade vi jenka och bugg. Med vår klass blir det riktigt kul iallafall. Jag och Pierre äger fan på bugg, haha!


Suddig bild, men han stod ju aldrig stilla!


Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Får se vad man hittar på? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0