SKIDSKYTTE

Andra grusträningen ikväll. Den var i Myresjö, och även om inte planen var superbra, så var den ju 100 gånger bättre än Tjustkulles plan! Jag ska faktiskt vara så positiv och säga att träningen gick bra idag. Woho! Den var också riktigt rolig, men Peter brukar ha roliga övningar och så. I slutet var mina fingrar så jäkla kalla att jag inte hade någon känsel i dem.

Nu är jag iallafall hemma och kollar på jaktstarten i skidskytte för herrarna. Det känns inte riktigt som att det kommer bli någon medalj för Bergman eller Ferry, men man kan ju alltid hoppas (A). Ska nog ta tillbaka det där, för nu gick Ferry visst upp på silverplats, haha!

Ska även svara på en fråga från anonym :).
Vem är Sara ?
Svar: Sara är en som spelar i vårt fotbollslag. Hon bor i Stockaryd, så därför kom hon till oss lite innan träningen. ♥


Björn Ferry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0