AVATAR

Dagen har spenderats med Bella och Julia. Vid tretiden gick vi till ishallen för att kolla på hockeyn, men när vi väl gått där genom snöstormen och äntligen kommit fram till ishallen så var matchen inställd pga takets rasrisk. Istället satt vi här hemma och dampade lite som vanligt. Vid åtta kollade vi på Melodifestivalen, där vi självklart hejade på Darin, haha! Han gick ju även till final (Y). Så fort den var slut kollade vi på Avatar. Den filmen var riktigt bra! Jag gillade den skarpt måste jag säga. Det är bara en enda person som jag vet som säger att den är tråkig, alla andra säger att den är superbra, och jag håller med alla andra!


Måste bara tillägga att Sverige är bäst! Guld till Hellner och Silver till Ohlsson, vilken dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0