100224

Hej!

Dålig uppdatering igår! Jag, Jonna och Moa var ju som sagt på "filmen" Domarjävlar. Den handlade om ja, fotbollsdomare, haha! Det är lite svårt att förklara. I vilket fall så var ju vårt B-lag med i filmen när vi spelade mot Ormaryd hemma förra året. Vilka filmstjärnor vi är! Alla kom och bad om autografer av oss senare (a). Eller kanske inte, men ändå! Haha!


Idag var skoldagen hur skön som helst! Vi slutade vid 13.05 och hade inte så jobbiga lektioner. Jag måste bara säga det här, haha! Vid maten satt jag med Stina, Hanna och Julia. Det är ju några från USA/Kanada på vår skola nu, så en utav dem satte sig hos oss. Bella kom också efter en liten stund. Så snackade vi med han amerikanen då. Bella berättade att hon hade sett Paranormal Activity och inte kunde sova. Sen berättade hon att hon sov med sin hund, eller hon skulle säga det. För fy vad dumt det blev, hahaha! Jag sover ju också med min hund, och Julia med ibland. Så här blev det. Bella: I'm sleeping with my dog. Julia: Yes, we do that in Sweden. Amerikanen bara kollade på oss: Okey, I think I'm in wrong country. Då fattade ju vi med hur det blev! Fan vad vi skrattade! Haha! Vi redde ut det till slut och kom fram till att Bella is sleeping next to her dog. På idrotten var vi ute och eldade. Lite bilder där ifrån. ♥

Hanna, jag och Julia byggde en eld tillsammans (Y).


Nice va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0