100203

Hej!

Snacka om underbar dag i skolan! Dagen började med biologi. Nu snackar vi om hjärtat, lungor och blodet. I slutet av lektionen fick vi skära i kalvhjärtan. Liteäckligt måste jag säga, för jag är så jävla rädd för blod och sånt, men det blev ingen spya eller något som tur är! Efter den lektionen hade vi SO-prov. Det gick väl inte superbra kanske, men det blir nog VG iallafall. Eftersom vi fick göra vad vi ville på idrotten idag, så kunde man om man var utomhus ha idrotten tidigare än vi ska ha den. Så jag, Eddie och Timmy åkte skidor på elljusspåret. En jäkla massa skratta blev det, haha! Jag undrar hur många gånger Timmy ramlade, fast Eddie låg och kravlade några gånger med, haha! Sista lektionen hade vi tyska. Monica var ju sjuk idag med, så vi hade Kenneth på tyskan. Fast något arbete blev det inte. Utan han berättade historier från sitt liv och lite annat. Rolig dag helt enkelt! ♥

Mysigt hjärta.




Eddie, haha!


Så här såg det ut för det mesta av tiden, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är kenneth?

2010-02-03 @ 15:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0