NYA RUMMET

Jag har ju hållit på att måla och dona med rummet. Så jag tänkte att ni skulle få se resultatet. Det jag har målat var på mitt dåvarande rum, men jag målade det åt min syster (snäll jag är) eftersom hon har det nu och jag har hennes. Det är inte riktigt klart än, men ni kan få se det jag har så länge.
Den gröna tavlan ska ner eftersom det är Annas, nya påslakan ska köpas eftersom de jag har inte är så roliga, spegeln för jag ska få en ny och den vita hyllan ska upp på väggen.



Gardinerna ska bytas.



En snabb liten titt. Nu ska jag ner och laga mat så att den är klar när Johannes kommer. Haha, låter som jag är värsta hemmafrun! Då blir det iallafall mys framför idolfinalen, heja Jay! Ha det bra så länge ♥

Kommentarer
Postat av: ELIN

Jag satt och funderade jävligt länge på hur fan du kunde ha sängen på de hållet, när det var mot samma vägg som du hade smyckerna innan. Så jag vände fram och tillbaka och fattade INGENTING. Sen kom jag på att du hade Annas gamla rum. Haha! Det blev skitfint Ida. Jag är sjukt avundsjuk just nu. :)

2010-12-11 @ 01:02:46
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0