ÅRET 2010

En sammanfattning av mitt underbara år!
Vi ställde upp med två lag i KM, och andralaget vann hela KM!



Många sköna kvällar på dansgolvet med de bästa!


En kväll i februari hängde jag med Lisa till Tranås för att kolla på hockey, då även Robin och Kim var där och sjöng + signerade singlar.


Jag fyllde 16!



Min Bella fyllde år, och det firade vi hemma hos mig med Malin, Julia, Alle och Johan.


En kväll var jag, Julia och Bella på lekplatsen och hade kul.


Vi var på träningsläger i Skånes Tranås med laget en helg i April.






Många underbara dagar i Landsbro skola.


En sjukt bra vecka i Berlin med tyskagruppen!



Jag slutade nian och Landsbro skola efter hela tio år där. Jag saknar verkligen den skolan och klassen!


Under sommaren blev det en och annan lagfest med bästa laget.


Midsommar spenderades på Öland med det gamla vanliga gänget + Johannes.


En av de bästa veckorna på året tillbringades i Hilleröd!


Veckan efter Tivoli Cup spenderade jag en vecka på Kreta med mamma och pappa.


En kväll i Augusti firade vi Linnea när hon fyllde 15.



Det var Rix FM festival i Växjö som vi besökte.


Charlie och Tim som vi träffade från Tivoli Cup kom ner och hälsade på oss!


När hösten kom började jag ny skola och ny skön klass!


När fotbollssäsongen gick mot sitt slut spelade vi fotboll utklädda en träning.


Vårt A-lag gick upp i division 2, underbart bra!


Elit Vetlanda tog SM-guld. Jag var där med Linda, Malin och Bella för att sälja T-shirts.


Min syster fyllde hela 20 år! Vuxen (a.


Första snön kom i redan i oktober.


Årsfesten i slutet av oktober. Anna och jag blev årets spelare i respektive lag.


Jag utmanade mig själv och mötte pojkvännens lag i hockey med några andra brudar.



Till sist blev det jul!


Jag har haft en massa underbara dagar/kvällar med mina två bästa vänner. Jag älskar er ♥


Jag blev kär i världens finaste pojk. Jag älskar dig Johannes 

Kommentarer
Postat av: Bella

GAH! jag döör!

berlin och tivoli cup. det MÅSTE göras om!

sköna bildspel idus :)

2011-01-02 @ 21:09:44
URL: http://biffarnas.blogg.se/
Postat av: malin

älskar dig med flickan! <3

2011-01-02 @ 21:13:39
URL: http://malinwirebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0