BLÖT & KALL, PRECIS SOM DET SKA VA'

Då är man hemma från kvällens träning. Idag hade vi ju som sagt mossfotboll på Landsbro mosse. Jag kan ju säga att det var ganska kallt efter ett tag när man legat och kravlat i den där smörjan, men kul hade vi, och skitiga blev vi. Fast det var nästan för blött idag, men trots det sjönk man ner som högst till låren, i vanliga fall sjunker man ner till minst midjan, ibland till och med till axlarna. Efter lite spel på mossen fick vi köra ett litet intervallpass. Så nu är jag nöjd och belåten med denna kvällen. Jag vill bara komma in i duschen med som min syster sölar sig i! ♥


Kommentarer
Postat av: c l a u d i a [MODE]

Svar. Jättekul! Jag kontaktar dig när jag fått hem dom :)

2010-08-25 @ 20:25:03
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0