ÄLGSKÄMT

Jag vet att vi har torr humor, men fy vad vi skrattade åt de här skämten igårkväll. Så sjukt roliga, haha! ♥

Det var en gång två älgar som var ute och flög. Då sa den ena: Vi kan inte flyga. Då sa den andra: Nej, jag vet, och min mamma jobbar på konsum.

Det var en gång två älgar som var ute och flög. Då sa den ena älgen: Du har en bulle i örat. Då sa den andra: Jag hör inte? Då sa den ena igen: Du har en bulle i örat! Den andra: Jag hör inte? Då sa den första igen: Du har en bulle i örat!! Då sa den andra: Jag hör inte, jag har en bulle i örat!

Det var två älgar som bodde i ett träd. Det fanns ett träd mitt emot. Det kom en ubåt och landade i det trädet. Då sa den ena älgen: Den bor nog där.


Haha! Så himla klockrena x). Jag älskar vår humor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0