090927

Nu kom jag precis hem från Becca. När jag kom till henne igår så gjorde vi oss i ordning lite sen gick vi ner på stan. Vi satte oss på en parkbänk och snackade på torget. Sen kom Oliver och Filip och så följde vi med dem hem till Filip. Vi gjorde inte så mycket mer speciellt den kvällen. Kom hem mellan ett och halv två typ. Idag vaknade vi vid halv tolv och sen snackade vi lite till jag skulle hem.
Var en riktigt mysig lördagkväll/söndagmorgon med Becca. Får börja vara lite mer med den tjejen, för hon är sjukt skön. Tog tyvärr inga bilder eftersom min mobil fortfarande är på lagning.

Ville åka till Vimmerby nu ju och kolla på A-lagets enormt viktiga match, synd bara att vi vaknade så sent. ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

haha, kul att ni var med några som hette oliver och filip ;) typ min pojkvän och en av hans bästa kompisar heter så, haha, var lite komiskt (;

2009-09-28 @ 20:21:39
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0