Stefan Holm

Kom nyss hem från träningen , eller idag var det mental träning med Stefan Holm . Vi pratade om visioner och delmål för det mesta samtidigt som vi smaskade på mackor och muffins . För en gångs skull så hängde jag med på vad han pratade om iallafall och det gav nog något .
Vad ska ni göra ikväll då ? Jag vet inte vad jag ska göra resten av kvällen faktiskt . Lite tråkigt , men något hittar jag väl kanske på .
Fick även hem mitt halsband idag som jag beställde i söndags från cocoo.se . Jag ska få det i avslutningspresent av mamma , så jag får inte använda det än . Det är lite tråkigt , men det är ju bara tre veckor kvar till sommarlov nu ! Helt sjukt !

Vad tycker ni om det ? Jag älskar de här halsbanden ! Har ju även en glass .


Imorgon lär det inte bli så mycket uppdatering av mig på dagen , men det kommer på kvällen isåfall . Jag ska lixom först åka till ett ställe utanför Eksjö vid halv tio tiden och göra något med släkten , min morfar fyller 70 . Direkt efter det spelar jag match hemma på Borovallen med 94-laget vid 17.00 så kolla på den ! Och efter matchen cyklar jag och grillar med dam- och herrlaget . Så jag uppdaterar bloggen när jag hinner .
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0