Hårvisning

Kom hem för en liten stund sen från hårvisningen på Två Rum med Anna . Personalen där bjöd in typ fem av deras kunder och så fick de ta med sig en kompis . Anna tog ju med sig mig . Först så var en kille från ett företa där och presenterade en plattång som går att göra massor med . Redan där lät den super . Sedan började han visa . Hur fina lockar som helst , och de var sjukt lätta att göra med ! Går absolut inte göra sånna med en vanlig plattång . Självklart kan man ju även platta med den . Så vi gick runt där och testa en massa tekniken och småpratade . Det fanns även en massa snacks som tex nachos , tunnbröd med någon ostgrej i , chips , nötter , dricka m.m . Det var mycket trevligt , men vid halvnio-tiden ringde vi mamma och bad henne komma och hämta oss . Vi köpte plattången , det var ju ett måste (A) . Fast den kostade 2000 kr . Upps ! Fast den är ju hur bra som helst så . Vi fick även smink , en DVD med tekniker till plattången och en påse att lägga plattången i . Vi fick det med den då . Sedan fick vi även hårprodukter värde 900 kr och självklart så fick vi ju snyggt hår också ! Denna dagen slutade alltså bra med den här hårvisningen .


Anna lockar mitt hår .

Resultat framifrån .

Resultat bakifrån .


De gjordes med en plattång , svårt att tro kanske , men det är sant . Nu tror jag faktiskt att jag ska lägga mig . Jag är sjukt trött ! Så god natt och sov gott . Godnatt kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0