090513

Speedwayen igår var den roligaste hittils . Jag gick med Hanna och Stina . Sen var Jesper och Pierre där med , så de gick med oss hela kvällen . Vi sållde nog mest med , så vi har lite extra status ! Haha ! Sen blev det ju lite girlfight med , hehe ! Nej , men kvällen var toppen tycker jag . Hemma satte jag på Eurovision Song Contest semifinal ett och Malena Ernman gick ju vidare . Toppen !




Skolan idag har känts ganska slapp . Hade inte så mycket och dagen var bra tycker jag . Jag och Elin var ju ute idag på inriktningen med . Tror detta är sista inriktningen vi har eget val . Lite tråkigt att inte få mer onsdageftermiddagar med henne , men vi får snacka på annat sätt nu ! Matteprovet kändes även ganska bra idag . Jag svarade iallafall på alla uppgifter , men några är säkert fel . Det får vi se .

Ikväll är det fotbollsträning och sen slappa . Har inget mer plugg den här veckan . Hur skänt som helst ! Just nu är mitt liv nästan perfekt . Ha en bra dag ! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0