090501

Hejsan !

Idag är det första maj , en ny månad och det är bara 25 skoldagar kvar till sommarlov ! Jag ska börja berätta lite om gårdagen .
Till ca halv åtta var Jesper hos mig . Har nog aldrig haft så kul med han som jag hade igår . Galet mycket skratt , men det var sjukt skönt att kunna släppa loss lite med ! Så fort Felix och Mickan hämtat honom här sprang jag upp i duschen och gjorde mig lite fin . Där efter blev det att slänga på sig en svart klänning och taights och sedan fixa hår , smink och annat . Klockan blev ungefär nio när jag gick till Tom . Där var även Oscar , Stina och Henke . Vi gick direkt när jag kom till majbrasan nere vid Kringelund . Efter tio minuter tröttnade vi så vi gick tillbaka till Tom då även Anton hängde på . Där kollade vi på hockey och satt och snackade . Mycket trevligt ! De åt efterrätt och sedan gick vi ner och jag visade dem Susan Boyle på youtube . Jag tycker det är så jäkla grymt ! Därefter blev det playstation , FIFA , Guitar Hero och Buzz . Tiden stack iväg så vid halv ett gick i hem . Hade en rolig kväll , det enda som förstörde lite var att jag fick sån hemsk magknip efter majbrasan , men sånt är bara att förtränga !

http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk
Susan Boyle på Brittain got Talent .


Idag då hade jag ställt min klocka på fem i åtta , men den ringde inte så Anna kom in och väckte mig vid tjugo över åtta . Då fick jag hoppa ur sängen och göra mig i ordning . Vi inventerade ju nämligen idag på Ica här i Landsbro . Ska jag vara ärlig så tycker jag det var kul , haha ! Vi var klara vid ca halv elva och då cyklade vi upp till Borohallen för en träning . Vi började med två kickringar och tävlade . Min ring förlorade , hehe ! Där efter spelade vi fotbollstennis . Vi låg under med 1-10 och vi tog igen det så vi vann med 16-14 . Vadå grymma ? Haha ! Sedan var det en liten teknikbana där vi först skulle stå vid ett par koner och passa bollen så att den la sig i en ring , när man gjort det fick man gå vidare till ett par andra koner . Där skulle man kicka till femton och sedan sprang vi vidare till målet . Där hade Jack satt upp ettsnöre en liten bit undanför ribban , så man skulle sätta bollen mellan ribban och snöret och så var det ett varv . Jag vann med elva och ett halvt varv ! Woho ! Det sista tränade vi skott , uppspelsvarianter och lite match .
Träningen slutade vid ett ungefär då vi käkade sallad som vi beställt på Adonis . Gott !

Nu efter träningen har jag och Anna typ bara suttit på framsidan i hettan och solat (även om jag inte får) . Kan inte hålla mig längre nu ! Ikväll ska vi kanske ta lite fina kort och sen så ska vi nog cykla till Katti . Anna är bjuden på fest där så hon och jag ska cykla dit och kika lite .
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0