LALALA

Var ju nere på stan innan. Det fanns mycket mer än jag trodde det skulle finnas, helt klart! Det fanns nog 100 skoaffärer (nästan iallafall), en massa klädaffärer och bagerier. Mysigt var det iallafall. Det dåliga var att jag shoppade. Jag borde verkligen inte göra det mer nu! Jag hittade T-shirt jag har velat ha ett tag. Annars blev det bara lite smått och gott.


T-shirt - Gina Tricot


Rosa anteckningsblock - Bokia
Gossip Girl bok - Bokia


Puder och Läppglans - Isadora
Toffsar - H&M


Vi fick inte igång det trådlösa internetet, så nu lånar jag Toms och deras internet. Tack så mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: ELIIIIN !

är det de där läppglanset you know :D ?

saknar dig<3

2009-07-20 @ 17:55:31
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0