090719

Hej!

Det blev lite dålig uppdatering igår, men jag var så slut hela dagen och så var jag inte hemma. Det var riktigt längesedan jag var så trött som jag var igår. Jag orkade knappt stiga ur sängen, och när jag gjorde det så gick jag bara och la mig någon annan stans. Haha! På dagen åkte jag till Korsberga och träffade Jesper. Vi gjorde väl inte så mycket precis. Kollade på Twilight och var hos Stefan för att kolla på deras lilla kattunge,  om man ska säga det vi gjorde. Annars blev det väl mest snack.

Lite dålig kvalitet.


Jaha, idag är det söndag och det betyder att vi ska ut med husvagnen igen. Nu ska vi till Lidköping en vecka. Vädret ska ju inte bli så kul den här veckan precis. Ösregn alla dagar utan onsdag! Vad ska vi göra? Usch vad trist! Får väl bli att vi håller till på stan eller i husvagnarna om vi inte hittar på några utflykter eller något.

Nej, nu får jag hungersnöd. Haha! Frukosttime. See you all ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0