090228

hello !

idag är det ingen vanlig dag för det är jespers födelsedag <3 och sista dagen i februari !
withala igår var helt okej . fast det var inget folk ! vart va alla ? jag fick med mig bella sen iallafall . JIPPI ! efter ett tag fick bella och jag kul även om det inte var så mycket folk .


innan withala

idag på morgonen vaknade jag så tidigt som kvart över sju ! jag som ville sova ut och så idag , men jag får väl göra det imorgon istället . vid elva var det fotbollsträning . kan säga att planen inte var super men hundra gånger bättre än i torsdags iallafall . tränade på det nya spelsystemet och det gick väl sådär . när jag kom hem åt jag och nu kollar jag på slutet på damernas tre-mil i skidor . ingen dag för svenskarna . ikväll blir det lagfest hos izza med laget . kände först att jag inte orkar men jag får ta mig dit ändå . det kan ju faktiskt bli kul !

puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0