MITT 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Jajemen.


2. Höll du några av dina nyårslöften? - Nej. Haha!



3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Jadå.



4. Dog någon som stod dig nära? - Asså, vi var inte så nära, men vi gick ju i samma klass.



5. Vilka länder besökte du? - Turkiet.



6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Mig själv, den riktiga jag.



7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Den 30 oktober.



8. Vad var din största framgång 2009? - Oj. Det vet jag inte.



9. Största misstaget? - Jag tappade bort mig själv.



10. Har du varit sjuk eller skadat dig - Sjuk.


11. Bästa köpet? - Det vet jag inte.



12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder!



13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja, en kille, och alla vet nog vem jag menar och så klart mina äkta vänner.



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?- Det finns nog många. Speciellt Lifehouse alla låtar.



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?- Ledsnare.


16. Vad önskar du att du gjort mer? - Tränat. Det ska bli ändring till nästa år (Y).


17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Varit en idiot.


18. Hur tillbringade du julen? - Min släkt.



19. Blev du kär i år? - Jajemen.



20. Hur många one night stands? - None.



21. Favoritprogram på TV? - Mammas pojkar och One Tree Hill.



22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - Inte hatar, men tycker mindre om ja.



23. Bästa boken du läste i år? - Det blir väl någon Katarina Von Bredow bok eller Gossip Girl.



24. Största musikaliska upptäckten? - Lifehouse.



25. Något du önskade dig och fick? - Ja.



26. Något du önskade dig men inte fick? - Självklart!


27. Årets bästa film? - New Moon kanske.



28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Gick i skolan och tränade.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Det finns det väl alltid? Men vad vet jag inte.



30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Vadå för stil?



31. Vad fick dig att må bra? - Mina äkta vänner.



32. Vilken kändis var du mest sugen på? - Chad Michael Murray, som alltid.



33. Vem saknade du? - En massa.


34. Har du bråkat mycket i år? - Alldeles för mycket! Inget bra år på den biten.



35. De bästa nya människorna du träffade? - Jag har träffat många bra människor (Y).


Kommentarer
Postat av: :D

Va inga one night stands?? :O illa nu får du ta o skärpa dig ida så här kan man inte hålla på.. ;)

2010-01-01 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0