W995

Det var någon som frågade mig om min mobil som gick sönder, är bra egentligen.
Ja det tycker jag. Jag älskar att ta mycket kort, så jag köpte den mest för kameran som har 8,1 mp. Det tar en liten stund innan bilden tas, men kameran tar fina och klara bilder. Sen är det ju även en Walkman. Jag älskar även musik så jag kan ha mycket musik på den och lyssna med ett bra ljud både med eller utan headset. Den har även ett 8 gb stort minneskort som följer med. Där jag köpte den så har jag gratis tillträde till Youtube och gratis surfing till i höst. Det är bra just nu.
Så svaret på frågan är helt enkelt: Ja, jag tycker att mobilen är bra förutom att den gick sönder då. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej ,ska köpa en sån tror jag, tack:)

2009-08-28 @ 14:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0