SKOLAN

Jag kom till skolan väldigt trött idag. Vi började med tyska, och fy vad det är tråkigt! Jag tycker verkligen att det är tråkigt! Vill verkligen inte gå där mer, men idag gjorde vi inte så mycket som tur var. På matten sen kände jag att det var lite spänd stämning vid mitt bord. Några fattar vad jag menar, inget som jag vill ta upp här. Jag skickade iallafall lite musik till Elin. Hoppas du tycker jag har bra musiksmak nu bara. Haha! Det hände inte så mycket mer under dagen. På svenkan kom Karl och August 25 minuter för sent! Så fort de öppnade dörren slog Camilla näven i sitt bord. Gud vad jag hoppade till, haha! Jag blev livrädd. Gissa vad de höll på med? De hade spelat tvspel i XBOX-rummet. Haha! Bra förklaring för att komma för sent, eller inte.
Jag skulle även fixa min sista praoplats idag, men Ann-Sofie var inte i skolan idag. Jag hoppas hon kommer imorgon så att jag kan fråga om jag får vara i hennes klass en vecka.

Nu ska jag kika på Tyra Banks show. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vissa låtar hade jag hört mkt innan, så jag nästan tröttnat på dem. Men många var asbra, och många hade jag tänkt be pappa ladda ner men nu behöver jag inte det :D så det var skitschysst, jag har så det räcker tre år nu ju :D <3

2009-08-31 @ 17:24:40
URL: http://elinarwsater.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ann-Sofie i tvåan va i skolan idag ;)

2009-08-31 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0