BACK TO SCHOOL

Första skoldagen är avklarad! Dagen har i sig varit ganska kul. Vi har haft 5 kamp och tipsrunda. Allt var kanske inte superkul, men det fanns en hel del saker som var kul. I en gren av 5 kampen skulle vi komma på så många ord vi kunde av ordet "SKOLSTART". Sammanlagt tror jag vi fick ihop 103 ord eller något, men det roliga med det var ju Julia. Hon skulle verkligen komma på hur många ord som helst, hon gav sig aldrig. Efter en stunds tystnad från henne skrek hon att hon hade kommit på ett superbra ord. Gissa vad ordet var? Karusell! Vart får hon alla de bokstäverna ifrån? Haha! Det var lite småkul faktiskt. Vi fick ju nya scheman med. Vårt sög! Kommer bli ett låångt år med det schemat känner jag.

Eddie spikar på.

Det ser ut som han är på toa, men han äter blåbär. Haha! Gud vad vi skrattade åt det!


Nu är jag iallafall hemma. Har ätit lite och nu kikar jag på Top Model. Även om jag har sett denna säsongen typ 5 gånger eller något. Haha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0