090828

Idag är det fredag. Sista fredagen denna månaden, en vecka till jag åker till Turkiet, Mats minnesstund och, en vecka sen jag för sista gången såg Mats. Ärligt talat, så känns det inte sant än. Det gör bara inte det. Som sagt så är det ju Mats minnesstund idag, därför har jag bestämt mig för att inte ha något ögonsmink idag, ingen mascara eller något. Det kommer ändå bara att rinna ut. Minnesstunden är nu direkt på morgonen. Vi i 9B kommer sitta längst fram och sen sitter de andra niorna bakom oss, sedan åttorna och sist sjuorna tror jag. Mycket tårar har man framför sig inför dagen iallafall.
Nehe, nu ska jag gå ner och äta. Kommer en bild på dagens. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0