090817

Nu sitter jag här ensam framför tven och har precis tryckt i mig frukost. Idag åkte Anna ner till Malmö, hon åkte väl för en timma sen nu. Imorgon tar ju hon och Carro flyget till Orlando, Florida i USA. Jag kommer verkligen sakna henne! Hur ska jag klara mig utan henne i 18 dagar? Förhoppningsvis överlever jag. Jag hoppas iallafall att hon får en rolig tid!

Orlando, Florida


Fresten, gissa när jag vaknade idag? Jag vaknade vid fem! Jag fattar inte vad det är med mig, jag vaknar vid fem-sex hela tiden just nu känns det som. Det kanske är för att skolan börjar i övermorgon och jag är spänd eller något? Inte vet jag. På tal om skolan så längtar jag inte dit. Jag hoppas verkligen de första två veckorna går fort! För sen slipper jag ju skolan i en vecka ialalfall (A). ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0